Dikili Belediyesi Çandarlı Hizmet Binası Vuslat Demir Konferans Salonunda yapılan toplantıya Dikili İmar Müdürü Buğra Akın ve müdürlük çalışanları; Mimarlar Odası İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Alpaslan, Yönetim Kurulu Sekreter Üye Nilüfer Çınarlı Mutlu, Mesleki Denetim Görevlisi Merve Sarıçelik; Dikili’de ofisi bulunan serbest çalışan mimar ve mühendisler katılım sağladı.
Mimarların Belediyeye sundukları projelerin onay süreçlerinin ve işleyişin daha sağlıklı olması için karşılıklı değerlendirmeler yapıldı. Serbest çalışan mimar ve mühendislerin belediyeden ve Mimarlar Odasından talepleri alındı. Belediye personeli mimarlara ruhsat onay sürecinin hızlı işlemesi adına taleplerini dile getirdi. Şubemiz tarafından hazırlanan ruhsat süreçleri raporu üzerinden, eksik evrakla dosya sunulmaması, e-imar uygulamasına tümüyle geçmek için yapılan çalışmaların hızlandırılması, belediyeden alınan evraklara internet ortamında ulaşımın sağlanması, Belediyedeki verilerin güncellenmesi, dijital imar arşivi kurulması önerildi. Ruhsat dosyasına ilişkin proje müelliflerine mail ya da sms yoluyla bilgi verilmesi, dosya sıra numarası verilmesi, belediyede personel sayısının artırılması vb. önerilerin karşılıklı olarak değerlendirildiği toplantı sorunların saptanması ve çözüm önerilerinde bulunulması ve tarafların bir arada ortak akıl geliştirme olanağı bulması nedeniyle faydalı bir toplantı gerçekleştirildi.